Efektiivsus ennekõike – tuleb tuttav ette?

Mis on sinu ettevõtte lipukirjal peamiseks märksõnaks? On selleks ehk efektiivsus? Ilmselt on paljude firmade soov saavutada võimalikult väikeste vahenditega maksimaalne tulemus ning kahtlemata peavad kõik ettevõtted sinnapoole pürgima, kui soovime Skandinaavia ettevõtetega konkurentsis püsida.

Kui leiad, et efektiivsus on ka sinu ettevõttes oluliseks märksõnaks, soovid sa selle saavutamiseks ilmselt haigustest priid ja motiveeritud töötajaskonda. Ehk oled juba teinud mõttetööd teemal, kuidas vähendada haiguspäevi ja loidusest tingitud vähest produktiivsust ning anda inimestele lisamotivatsiooni. See tähendab, et sporditoetus on teie firmas ilmselt juba kehtestatud.

Efektiivsusele ei püüdle aga ainult töötajad, vaid kogu ettevõte koos, ning sporditoetuse majandamine treeningklubi tšekkidega efektiivse alla kuidagi ei mahu. Miks?

Esmalt ajakulu – sest seda kaob tšekkidega majandades kõvasti. Kui palju kulub ühe tšeki säilitamisele ja töötlemisele iga teie töötaja aega? Võib ju tunduda, et mitte kuigi palju. Kuid mõtleme järgi.

Kell läheb käima sellest hetkest, kui küsite kassapidajalt tšekki või palute spordiklubis endale korrektne arve vormistada.

Selleks, et viia arve raamatupidajale, katkestate oma poolelioleva töö ja kulutate 5-10 minutit selleks, et käik raamatupidaja juurde ette võtta. Kaua teil veel hiljem uuesti töölainele saamiseks aega kulub, teab juba igaüks ise.

saalihoki 2 sportid


Mõelge, kui palju selliseid mikro-töökatkestusi on teie firmas raamatupidajal või personalitöötajal, kelle juurde nende arvetega tullakse? Aega kulub aruannete vormistamisele ja rahade tagasimaksmisele.

Ent halvemal juhul ei kasutanud umbes 10-20% tšekkidel märgitud teenustest tegelikult see inimene ise, kes nad esitas. Igas firmas öeldakse: “me usaldame oma töötajaid” – ja tööandjal polegi aega, et minna ujulasse jälgi ajama, kes tööle toodud tšeki eest tegelikult ujumas käis. Las ta jääda.

Nuhkimine toob veel rohkem kahju ja tekitab ebameeldiva tunde ka neis, kes tšekkidega alati ausalt majandavad. Paari ebaausa töötaja tõttu makstakse osa sporditoetust aga korstnasse ning firmale tagasi ei saa see raha tervema ja puhanuma töötaja näol midagi tuua.

Kui liitud ettevõttega suuremasse süsteemi, saavad teie töötajad ka märksa soodsama hinnaga sportima kui ise piletit ostes.

Odavad hinnad on head ja hulgi kokku osta on alati odavam. See muudab veelgi tõenäolisemaks selle, et töötajad jõuavad sportima ning neil jääb rohkem raha alles, mis teeb neid kahtlemata ainult rõõmsamaks.

Tulles tagasi efektiivsuse juurde: kui just see on teie ettevõttes oluline märksõna, tasub mõelda spordikulude iseseisvast haldamisest loobumisele ja kaaluda liitumist SportID-ga. Võtke meiega ühendust – kasvõi kohe -,  ja uurige, kuidas SportID teie ettevõttele kasulik saab olla!

Loe järgmisena: Trennitšekkidega Toobali ja Stalnuhhini jälgedes