Kontorivõimlemine: lihtne viis hoida oma tervist!

Päevast päeva istume laua taga samas asendis ning jälgime arvutiekraani vaadates kergelt allapoole, millest tingituna ilmnevad pinged kaelas ja õlavööndis. Terviseohud, mis istuva eluviisiga kaasas käivad, on aga hoopis mitmekesisemad. Pealegi on ka mõttetööks väga tähtis aju varustamine hapnikuga, mistõttu on kerged liikumisharjutused imeline viis veri kehas korralikult ringlema saada!

Niisiis on SportID otsustanud hakata populariseerima kontorivõimlemist ning projekti kaasanud ka Nike’ treeneri Sandra Raju, kes käis eelmisel nädalal külas Eesti Meedia Tartu kontoris, et töötajaid meeldivalt üllatada ning aktiivsusele ässitada.

 

Vaata videot ning võimle kaasa või kasuta seda inspiratsioonina omaenda harjutuskava jaoks!

 

 

Edukad ettevõtted nagu Bigbank ja ZeroTurnaround on ühise kontorivõimlemise juba oma tööpäeva integreerinud ja selle kohta saad rohkem lugeda varasemast postitusest. Kui aga sinu töökohal seda veel sisse seatud ei ole, siis miks mitte ise härjal sarvist haarata. Video on ju abiks!

 

Pikka aega istumine muudab meie keha jäigaks, kangeks, seetõttu tahamegi esimese asjana veidi võimelda, ringutada ning venitada. Kui aga jätta pikem venitus või võimlemine tegemata, harjutame oma keha liikumatuse suunas – keha jääbki jäigaks. Kuna meie kehad on loodud liikuma, siis tekivadki tõsisemad probleemid kehades, mis ei võimle. Tekivad probleemid lihastöös ja keha asend hakkab muutuma: õlad roteeruvad ette, tekib valu alaseljas, kaelas või õlgades, liikuvushäired seljas, puusapiirkonnas jpm.

 

Liikuvusharjutuste sooritamine kontorivõimlemises on parimaks meetodiks liikuvushäirete ja lihastöö parandamiseks ning valu leevendamiseks. Viimased määravad meie üleüldise elukvaliteedi ja on seotud meie igapäevase kehahoiaku ja istumisasendiga. Mida parem on rüht ning istumisasend, seda vähem esineb valu ja liikuvushäireid. Liikuvusharjutused sobivad suurepäraselt nende negatiivsete tunnuste parandamiseks.

 

Niisiis – mis muud kui kogu kaastöölised kokku ja üheskoos võimlema!

Lisa kommentaar