Massaažitool: miks tasub see endale kontorisse hankida?

Detsembris kirjutasime pikemalt sellest, mida head on massaažitoolil tööinimesele pakkuda. Lähtuvalt tagasisidest otsustasime veidi lähemalt uurida, millised on kolme pikaajalise Borealis Holding OÜ ärikliendi kogemused. Enda lugusid jagavad Ramirent Shared Services AS, HAF treeningstuudio ja Ensto Ensek AS.

 

Mis põhjusel otsustasite endale massaažitooli kontorisse soetada?

Ramirent: Kuna meie töö iseloom nõuab pikki tunde arvuti taga ning vahel ka ületunde, siis otsustasime pakkuda oma töötajatele võimaluse lõõgastuda kontorist lahkumata. Just massaažitooli ja mitte  tavamassaaži kasuks otsustas see, et tooli saab kasutada rohkem inimesi päeva jooksul, mis teeb teenuse kättesaadavamaks rohkematele töötajatele korraga.

HAF: Meie treeneritel oli varasem hea kogemus massaažitoolidega ning selle põhjal otsustasime ka klientidele lisaväärtusena pakkuda massaažitooli kasutamist pärast treeningut.

Ensto: Soovisime oma töötajatele pakkuda mõnusat ja tervistavat puhkepausi veetmise võimalust. Võimlemisruumi sisustades mõtlesime, milliseid vahendeid sinna soetada ning nii massaazitooli mõte tekkiski.

 

Milline massaažitooli mudel teil kontoris hetkel kasutusel on?

R: Massaažitoole on meil üks, Ultra Plus 3D, mida me rendime. 

H: Meie juures saab kasutada Ultra Plus 3D mudelit.

E: Tallinna tehases on Borealis Healthcare veidi vanem mudel Luxus ja Keila tehases uus Ultra Plus 3D massaažitool.

Ultra Pluss

Kuidas teil on organiseeritud tooli kasutamine ning milline on tagasiside?

R: Kuna meie töötajate arv on küllaltki suur, siis kohe alguses lahendasime asja Outlooki kalendri põhiselt, kus iga inimene saab endale broneerida aja (max 30 min). Kasutajate hulk varieerub, kuid välja on kujunenud ka seltskond, kes seda võimalust igapäevaselt kasutab. Kuna massaažitool ise asub meil omaette vaikses ja pimendatud toas, siis on see ideaalne võimalus korraks oma tööpäevast välja tulla ning võtta hetk iseendale. Tagasiside on väga positiivne! Pigem kurdetakse selle üle, et pole piisavalt aega seda kasutada. Siin aga proovimegi propageerida fakti, et ka 5 minutiga on tõesti võimalik kiire lõõgastus ja nauding saada.

See on ideaalne võimalus korraks oma tööpäevast välja tulla ning võtta hetk iseendale.

H: Meil on välja kujunenud nii, et treenerid leiavad paar korda nädalas aega toolis istumiseks ning pea kõik kliendid kasutavad massaažitooli peale igat treeningut. Kiidusõnu on palju, sest väsitava treeningu lõpetuseks sobib ideaalselt üks lõõgastav massaaž. Tavaliselt kasutatakse ühte 10-20 minutilist sessiooni ning siis on aeg juba järgmise kliendi jaoks.

E: Meil kasutatakse massaažitoole igapäevaselt. Hoolimata meie suurest töötajate arvust on töötajad osanud kenasti nende kasutamist ise reguleerida ning siiani on kõik olnud rahul. Töötajate tagasiside on samuti olnud positiivne ning seda võimalust nauditakse väga. Erilist heakskiitu on kogunud uus mudel Ultra Plus!

 

Milliseid muudatusi olete kollektiivis pärast massaažitooli soetamist märganud?

R: Palju abi on saanud töötajad, kellel varasemalt on olnud probleeme selja ja õlavöötmega, sest nende jaoks on toolil olemas eriprogrammid. Samuti on inimesed hakanud enam tähelepanu pöörama oma istumisasendile ja rühile, vähendades sellega oma vaevusi. Lisaks pakub see tõesti ka võimaluse end tööpäeva jooksul korra välja lülitada, andes positiivse energiavoo päeva eduka lõpule viimiseks. Väikese saladuskatte all tean, et mõned inimesed käivad kontoris ka nädalavahetusel just selle eesmärgiga, et täies rahus ja vaikuses massaažitooli mõnusid nautida!

H: Oleme klientidelt kuulnud, et regulaarne massaažitooli kasutamine on vähendanud treeningust ja ka istuvast tööst tekkinud lihaspingeid. Samuti vähendab see vajadust külastada massööri. Lõpetuseks on see hea võimalus vaimu lõõgastamiseks: 10-20 minutit lihtsalt naudid ja lülitad ennast kõigest muust välja.

Palju abi on saanud töötajad, kellel varasemalt on olnud probleeme selja ja õlavöötmega, sest nende jaoks on toolil olemas eriprogrammid.

E: Meie töötajad väärtustavad mugavat võimalust massaažitooli kohe oma puhkepausi ajal kasutada. Kiirus ja ligipääsetavus on väga olulised! Lisaks on meil tooli juures valgusteraapia võimalus ning tihti kasutatakse neid koos. Võimalus ennast välja lülitada ja lihaseid lõdvestada on meie töötajate seas kõrgelt hinnatud.

 

Mis soovitusi jagaksite neile ettevõtetele, kes hetkel kaaluvad, kas massaažitool kontorisse soetada või mitte?

R: Kindlasti soovitaksin võimalusel endale massaažitool ettevõttesse soetada! Lisaks töötajate tervisele on sel ka töötajate aja säästmisele positiivne mõju, kuna massaaži võimalus on kohapeal olemas. Sellega on hea juurutada näiteks igatunniste silmapauside kasutamist. Lisaks soovitan rentimist, sest seetõttu ei pea meie kunagi tehnilise poole pärast muretsema. Alati on väga abivalmis Borealis Holdingu Maia meil vaid kiire kõne kaugusel ning igati valmis abistama!

H: Meie meelest on massaažitool kindlasti väärt investeering. Pinges õlavööde ja istuvast tööst tekkivad rühiprobleemid mõjutavad omakorda mõttetööd ning sellises olukorras aitab massaažitool suuresti parendada töötajate töökeskkonda ja -kvaliteeti.

E: Usun, et massaažitooli kasutamist tasub kindlasti proovida ja testida, kuidas see toimib. Endale sobiva mudeli saab leida näiteks nende näidiste salongis kohapeal käies ning töötajad on sellise lisaväärtuse eest kindlasti tänulikud!

Laane Reti Västrik

Laane Reti on cum laude lõpetanud organisatsioonipsühholoogia magistriõpingud Tallinna Tehnikaülikoolis ning töötab TransferWise'is personalispetsialistina.

Lisa kommentaar