SportID kõige esimene ettevõte: ” Sportimise eesmärk on, et inimesed näeksid oma kolleege ka töövälises olukorras.”

SportID saab juulikuus 4-aastaseks ning sel puhul kirjutame oma blogis SportID jaoks erilistest kasutajatest ja ettevõtetest: neist, kes meid igapäevatöös innustavad ja motiveerivad!

Kui sünnib uus idee, on vahest ehk kõige raskem leida üles need, kes ideed ainult mitte sõnaga ei toetaks, vaid ka päriselt oma raha sellesse panustada julgeks. Neli aastat tagasi usaldasid SportID kätte oma trennikulud meie neli esimest ettevõtet: Omniva, tollal veel Eesti Post; Tallinna Lennujaam, Elisa ja Nordea. Puhas rõõm on tõdeda, et kõik neli on meiega siiani! Ning kes firmaspordist midagi kuulnud on, teab päris kindlasti: neile ettevõtetele leidub spordisaalis võrdseid vähe.

Kui SportID alustas oma suurt teekonda 2012, siis Nordea oma on juba oluliselt pikem: järgmisel aastal saab Nordea Spordiklubi loomisest ja sporditoetuse pakkumisega alustamisest 10 aastat.

Sporditoetust hakati pakkuma ideega, et nordealased liigutaksid end rohkem, sest enamik neist teeb igapäevaselt istuva iseloomuga tööd. “Aga ka sportimise toetamine üldiselt – et oleksime esindatud oma meeskondadega näiteks korv- ja jalgpallis. Spordiklubi loomise eesmärgiks sai, et inimesed näeksid koos sporti tehes oma kolleege ka töövälises olukorras,” selgitab Regina Raag, Nordea Spordiklubi juhatuse liige. Nordea on alati toetanud erinevaid spordiüritusi, milles nordealased osalenud on – nii olid toetus ja klubi mõistlikud sammud.

“Spordiklubi eesmärgiks sai, et inimesed näeksid koos sporti tehes oma kolleege ka töövälises olukorras.”

Nagu mitmetes teistes eeskujulikes ettevõteteski, on Nordeas koos alati spordiüritustel osaletud, räägib Regina. “Kõige eredamaks näiteks on ehk Riia Nordea maraton, millest küll viimastel aastatel on saanud Riia Lattelecom Maraton, aga käime sellel ikkagi. Firmaspordi üritustel osaleme aktiivselt. Kindlasti tasub mainida ka erinevad Elamusretkede korraldatud matku, neist võtame osa.”

nordea_sy

Peamine koht, kuhu Nordea toetus läheb, on enda panga kossu- ja jalkatiimid. “Oleme endale Pangaliiga korvpallimängudega head nime teinud. Uhke tunne on, kui sul on nii hea korvpallimeeskond!” kinnitab Regina.

“Uhke tunne on, kui sul on nii hea korvpallimeeskond!”

Kas Nordeas on spordimotivatsiooni alati küllaga olnud? Regina kolleegi Kadi Laansalu sõnul on nordealased SportIDga liitumisest alates treeningvõimalustega rohkem rahul olnud. “SportID-ga liitumisel suurenes spordialade , -kohtade ja -võistluste valik, mille vahel valida. Spordiklubi eestvedajatel on arvete haldamise, üritustele registreerimiste ja tšekkide kontrollimise vaeva kõvasti vähemaks jäänud. Nordealased on rohkem rahul,” selgitab Kadi.

Spordikompensatsioon ja SportID keskkond kahekesi siiski nordealaste hinnangul spordivaenulikku liigutama ei pane – inimene ise peab ise selleks tahtmist ja vajadust tundma. Sporditoetus tuleb aga kõvasti kasuks uute töötajate värbamisel. “Kandidaadid ütlevad, et see on boonus,” räägib Regina.

SportID aktiivsuspäevikus on nordealased alati eesotsas ning hoiavad praegu kuuendat kohta. Regina selgitab, et Nordeas päevikut täitma kedagi ei suunata, mistõttu on tubli tulemus päevikus puhtalt kambavaimu pealt tekkinud. “Kindlasti annab see positiivse elamuse, kui oma nime edetabelis nähakse! See on ju kõigi edetabelitega nii,” kinnitab Regina.

“Kindlasti annab see positiivse elamuse, kui oma nime edetabelis nähakse!”

SportIDga liitunud ettevõtete edetabelis jääb Nordea aga alati esimeseks ning loodetavasti kingib see positiivseid elamusi ka edaspidi. Aitäh usalduse ja pikaaegse koostöö eest Nordeale – ja kõigile teistele esimestele!

Kui ka teie ettevõttes oleks vaja kokku viia inimesed igalt alalt, tasub mõelda sporditoetuse pakkumisele ja kaaluda liitumist SportID-ga. Võtke meiega ühendust – kasvõi kohe -,  ja uurige, kuidas SportID teie ettevõttele kasulik saab olla!

Loe järgmisena: Kuidas muuta töötajasõbralikkus kliendisõbralikkuseks? Maanteeameti lugu